Ansøg om holdsamarbejde

Kontaktklubben = den klub hvis klubnummer holdet/holdene registreres i, og den klub der modtager fakturaer vedrørende holdet/holdene. Bemærk: Kontaktklubben kan ikke ændres, hvis der er dannet puljer og kampe.
Holdnavn = det navn, holdet/holdene har i turneringsplanerne:
Udover kontaktklubben deltager følgende klubber i samarbejdet:
Angiv hvilke hold/rækker, der er omfattet af aftalen:
Ansvarlige fra de deltagende foreninger:
Indsendt af:
Der kan laves holdsamarbejdsaftaler for enkelte hold. En aftale om holdsamarbejde skal omfatte et eller flere konkret angivne hold og udløber automatisk ved turneringens afslutning i juni. Når holdsamarbejdet ophører, vil det/de pågældende holds opnåede resultater ikke kunne anvendes som grundlag for ansøgning til U19 Drenge Liga 1 og U17 Drenge Liga 1. De opnåede resultater i et holdsamarbejde vil heller ikke kunne danne baggrund for indplacering i kvalificerede rækker (eks. fra forårets U14 Drenge til efterårets U15 Drenge osv.), medmindre det er i laveste række/niveau. Det betyder, at det ikke kan anbefales klubber at lave et holdsamarbejde, med mindre det er for hold i i laveste række, da holdets status (f. eks. Serie 4 Herrer) fortabes, når holdsamarbejdsaftalen udløber ved turneringens afslutning i juni. Holdsamarbejdet skal registreres ifm. holdets/holdenes tilmelding.