Holdsamarbejde

Der kan laves holdsamarbejdsaftaler for enkelte hold. En aftale om holdsamarbejde skal omfatte et eller flere konkret angivne hold og udløber automatisk ved turneringens afslutning i juni.

Når holdsamarbejdet ophører, vil det/de pågældende holds opnåede resultater ikke kunne anvendes som grundlag for ansøgning til U19, U17 og U16 Drenge Liga 1.
De opnåede resultater i et holdsamarbejde vil heller ikke kunne danne baggrund for indplacering i kvalificerede rækker.
Det betyder, at det ikke kan anbefales klubber at lave et holdsamarbejde, medmindre det er for hold i i laveste række, da holdets status (f. eks. Serie 4 Herrer) fortabes, når holdsamarbejdsaftalen udløber ved turneringens afslutning i juni.
Der kan dog søges og gives dispensation fra dette.

Holdsamarbejdet angives i KlubOffice i forbindelse med holdets/holdenes tilmelding.
Skema til indgåelse af holdsamarbejdsaftaler finder du endvidere her.

Klubber der ønsker et mere formelt samarbejde og som ønsker at kunne bruge holdets/holdenes resultater til indplacering efter turneringens afslutning i juni, skal i stedet lave klubsamarbejde.
Læs mere om klubsamarbejde her.