Implementering af Klub-CMS
Tredje modul af Klubbens IT-værktøjer består af tre delmoduler, hvor I kan tilvælge alle – eller udvalgte af dem – efter jeres ønsker og behov. Det er her, vi hjælper jer med at ”bygge” systemerne, så I får mest glæde af dem.
Det er også her, at kassereren, webmasteren og træneren hver især får mulighed for at gå i dybden
med de enkelte systemer.
MODUL 3.2
Klub-CMS er hjemmesiden, der opdaterer sig selv.
Her får I gavn af funktioner, der automatisk trækker data fra jeres KlubOffice. Det gælder f.eks. kamp, stillinger og resultater, men også kontaktpersoner mm. Der kan også laves Facebook-integration, så opslag på klubbens Facebook automatisk kan ses på klubbens hjemmeside. Hvert hold kan desuden få deres egen holdside med netop deres stillinger, kampe og resultater – samt kontaktpersoner og spillerlister.
På kurset hjælper vi jer med at bygge jeres hjemmeside og oplærer jer samtidig i, hvordan I selv kan arbejde videre med den. I kan naturligvis altid få gratis support på mail og telefon efterfølgende.
Følg med i jeres fremgang med 'Klubbens tjekliste'. Lige til at printe ud, eller bruge online.
Kurset kan bestilles til afvikling online eller fysisk.
Målgruppe
Klubbens webmaster og en repræsentant fra bestyrelsen.
Varighed
3 timer
Pris
Et Klub-CMS-kursus koster:
Online: kr. 1.500,-
Fysisk: kr. 2.200,-
En Klub-CMS hjemmeside koster kr. 5.760,-. inkl. moms pr. år.
Bestil et kursus
Kurserne kan bestilles i KlubOffice (menuen Uddannelse > Bestil klubkursus), via kursussøgning eller ved at kontakte din lokalunion.
Se også
Modul 3.1: Implementering af KlubOffice Økonomi
Modul 3.3: Implementering af KampKlar