Medaljer

Frist for bestilling af medaljer er onsdag d. 5. februar.

Klubben er berettiget til
- 5 medaljer pr. hold til dem som har deltaget i 3-bold (U5, U6 og U7 samt U8 piger).
- 8 medaljer pr. hold til dem som har deltaget i U8, U9 og U10 Piger
- 7 medaljer pr. hold til dem som har deltaget i U10 Drenge.

Hvis en klub fx har haft ét hold med til alle stævner i U10, er de berettiget til 7 medaljer. Man får ikke 7 medaljer for hvert stævne.
Men hvis en klub har haft 2 hold med i fx U10 til et af stævnerne henover vinteren, så er de berettiget til 14 medaljer.

Man kan sagtens bestille flere medaljer, end hvad man som klub er berettiget til ud fra ovenstående. I så fald betaler man som klub 25 kr. pr. ekstra medalje. Opkrævning sker automatisk via klubben. 


I kan se hvilke hold I har haft med ved at gøre følgende:
Søg på jeres klub i "stillinger og resultater" > klik på jeres klub > Under "vælg sæson" klikker du på "2024" eller "nuværende" og under "køn" og "årgang" vælger du dem du ønsker at se de tilmeldte hold for. Du kan nu se hvilke og hvor mange hold, som har deltaget i indefodbold stævnerne. 

Hvis man ud fra ovenstående er i tvivl om hvor mange medaljer man er berettiget til eller ønsker ekstra medaljer til en bestilling som er foretaget, er I velkomne til at kontakte Region 3´s kontor på region3@dbujylland.dk

Medaljerne sendes senest fredag d. 21. februar 2025. 
I bør derfor have dem, så de kan uddeles i forbindelse med det sidste indendørsstævne, hvis I deltager her. 

Bestil her:

Hvor mange medaljer ønsker I at bestille? (skriv antal pr. årgang)