Arrangøropgaver U8-U12

Som arrangør i U8-U12 Drenge og Piger har man følgende opgaver: 

  • Medbringer kampbold(e) og overtræksveste til alle kampene i puljen. Der spilles med bold str. 4 i U10-U12. I U8-U9 spilles der med futsalbold (52,5-54,5 cm eks. Select Talento 11)
  • Passer tidtagerbord (styrer måltavlen og mikrofonen under afvikling af alle kampe i puljen. 
  • Indrapporterer resultater undervejs og senest en time efter den sidste kamp i puljen er færdigspillet. Dette kan gøres via DBU App'en el. KlubOffice. 
  • Har ansvaret for hurtigst muligt at informere DBU Jylland, Region 3, om evt. udeblivelser/afbud. Dette skal gøres pr. mail (region3@dbujylland.dk) el. tlf. 8939 9930.
Bemærk: DBU Jylland påsætter dommere på alle kampe for U8-U12.

Bemærk: Som udgangspunkt kan hvert hold kun være puljearrangør en gang henover indesæsonen. Dog kan hold tildeles opgaven flere gange, hvis man har hjemmestævner i egen hal.

Hallens opgaver
DBU Jylland Region 3 har booket hallen gennem den lokale forening. De betaler derfor hallejen og får refunderet den del af lejen som kommunen evt. ikke refunderer. 
Herudover sørger hallen for følgende: 
  • Sørger for, at banen er klar. 
  • Sørge for at der er åben (også til omklædningsrum) 
  • Sørge for at tidtagerbordet er klar, samt at måltavle og mikrofon virker.
  • Holde kiosk/cafeteria åbent, hvis muligt.
Alle de nødvendige oplysninger og informationer tilsendes ca. en uge før stævnet. Det bliver sendt til enten hallens adresse el. klubbens indekampfordeler. Det afhænger af den aftale DBU Jylland, Region 3, har med den pågældende klub/hal. 

I kan i rækkebeskrivelserne finde alle de informationer I skal bruge om den enkelte række. Her er info om bold str., spilletid mv. 
Spillereglerne finder I her.