Hvem ønsker ikke at sikre sig flere kontingentkroner i kassen? Det har din klub mulighed for at blive klogere på, hvordan I kan få. KlubOffice er nemlig skræddersyet til at lette klubbernes arbejde med henblik på kontingentopkrævning og medlemshåndtering.

Så hvis du vil gøre som hundredvis af andre klubber og gøre livet nemmere for både din klub og medlemmer, så er DBU Jyllands webinar om KlubOffice Økonomi et godt bud på en fornuftig investering.

Her vil du nemlig få svar på spørgsmål som:

  • Hvordan fungerer det automatiske kontingentsystem, og hvordan kommer vi i gang?
  • Hvordan opsætter vi online indmeldelse med samtidig betaling?
  • Hvad hvis medlemmet skifter betalingskort?
  • Hvordan håndterer vi rabatter?
  • Hvad med dem, der har meldt sig ind efter kontingentkørslen er kørt?
  • Hvad med dem, der ved en fejl ikke kom med i kontingentkørslen?
  • Hvordan håndterer jeg ubetalte kontingenter ved årets udgang?
  • Hvordan opsættes automatisk bogføring af kontingentbetaling?


Webinaret afholdes både torsdag den 27. januar og onsdag den 2. februar – begge kl. 19.00-21.00, og det er helt gratis. Du tilmelder dig kurset længere nede på siden.

Ifølge DBU Jyllands økonomiinstruktør, Marianna Sørensen, er der gode grunde til at deltage i webinaret, hvis man gerne vil have alle kontingentkroner i klubkassen:

- Vi oplever, at klubber – store som små - der har igangsat den automatiske kontingentkørsel får mange flere kontingentkroner i kassen end tidligere. Specielt hvis man tilknytter abonnementsdelen og laver hurtige og korrekt opfølgninger.


Praktisk information
Der er kun 16 pladser til hvert webinar, og vi anbefaler derfor, at I tilmelder max. to personer fra samme klub.

Vi forventer, at der også vil være lidt tid til at hjælpe den enkelte klub/kasserer med de udfordringer, som evt. måtte være specifikke for egen klub.

Har du spørgsmål, kan du kontakte IT koordinator Torsten Cargnelli på 89399968 eller tors@dbujylland.dk.