Annoncer i DBU Jyllands magasin Fodbold

Ved at annoncere i DBU Jyllands magasin "Fodbold", kommer du i kontakt med bestyrelsesmedlemmer, ledere, trænere og andre nøglepersoner i Jyllands cirka 850 fodboldklubber.

Magasinet "Fodbold" udkommer to gange årligt i maj/juni og september/oktober.

Ønsker du at annoncere i magasinet "Fodbold", kan du kontakte Joan Markmann på mail jyskfodbold@dbujylland.dk eller på telefon 2965 1035.

Annoncer kan købes i følgende formater:

• 1/1 side
  • 1/2 side
4983399 Fodbold 01 2022 Forside

Magasinet "Fodbold" bærer følgende tre miljømærker:

FSC-mærkning.
FSC®-mærkning af en tryksag sikrer, at papiret stammer fra bæredygtigt skovbrug og andre kontrollerede materialer, at dyr og planteliv bliver beskyttet, og at de mennesker, der arbejder i skoven, er sikret uddannelse, sikkerhedsudstyr og ordentlig løn.

C02-neutral tryksag.
Et eksternt firma udregner alle processer i fremstillingen af tryksagerne, lige fra papirfremstilling, udledning, pakketransport, strømforbrug og brændstof til medarbejdernes biler. Pengene bruges til opførelse af vindmøller og solceller og installation af mere C02-venlig teknologi i ulande.

Svanemærket.
Vi benytter et svanemærket trykkeri (Jørn Thomsen ELBO), der skal leve op til en stribe miljøhensyn.

• Brug af miljøvenligt papir og vegetabilske trykfarver.
  • Genanvendelse af tryksager.
  • Minimering af affald, herunder papir
  • Brug af vedvarende energi
  • Hensyn til det kemiske arbejdsmiljø
Fsc 2022